kenali diriku..

kenali diriku..
dont try to judge me!

Sunday, April 18, 2010

my life!

setiap detik dalam hidupku membawa seribu erti..aku x menyesal menjadi seorang manusia..walaupun aku bukan org senang namun aku bersyukur mempunyai kedua ibubapa,seorang abang dan seorang adik..peragai aku mmg gila2 sikit..standard lar sorg jak anak pompuan dlm fmly..manusia selalu x bersyukur dengan apa yang mereka kecapi..termasuk aku sekali lar...mak aku kata aku x pndai brsyukur dgn apa yg ada..aku adalah aku..senang cerita aku adalah caroline ivy victor..lahir d labuan..tggl d perak membesar d sabah tp study d kedah..selama hampir 20 tahun aku hidup aku selalu memberi kaunseling kepada diri sendiri..aku jadikan pengalaman satu iktibar untuk masa hadapan..semua manusia adalah pendusta alam semesta..manusia x pena lari dari mmbuat kesilapan..selalu alpa dan leka..jadi manusia ni..ssh..baik jadi beruk!!haha

No comments:

Post a Comment